Blogarchívum

2014. június 5., csütörtök

2. nap
Reggel korán kellett kelni. Reggeli után kicsit álmosan összepakoltunk, és buszra ültünk. Rövid utazást követően először a tordai sóbányába mentünk le. Ott nagyon hideg volt, jól jött a pulóver. Több szintet néztünk meg. Hol lépcsőn, hol lifttel közlekedtünk.  Megismertük, hogyan bányászták a sót régen. A legalsó szinten lehetett csónakázni, felette pedig volt egy óriáskerék és még sok különböző játék. Mikor kijöttünk a sóbányából, apró ajándékokat vásárolhattunk. Innen a tordai hasadékba mentünk. Nagyon szép helyen sétáltunk, több függő hídon mentünk át a patakon. Mikor visszaértünk a buszhoz, megebédeltünk. Az ebéd mics volt, ez egy helyi specialitás. Nagyon finom volt. Ebéd után vehettünk kürtőskalácsot is. Egy kis játék után újra buszra szálltunk. Több mint 2 órán keresztül utaztunk,közben megnéztük Marosvásárhely nevezetességeit, többek között  a Kultúrpalotát. Majd megálltunk egy boltban, ahol pótolhattuk az innivalót és a nasit. Innen a szállás felé vettük az utat. Kacskaingós szerpentinen haladtunk. Csodálatos volt a táj. Gyergyószentmiklós után hamarosan megláttuk a Gyilkos-tavat, ahol nagyon szép szállás fogadott minket. Vacsora után szabad foglalkozás volt, majd mindenki hamar elaludt. Király nap volt!